Vadain.

Vadain is marktleider op het gebied van op maat gemaakte gordijnen in Nederland. Zij bieden een totaalconcept op het gebied van interieurtextiel voor de woninginrichter in de Benelux. Ze bieden naast de collecties ook confectie, automatisering, voorraadbeheer en fysieke distributie. Vadain wilde in dit project hun klanten meenemen in hun nieuwe duurzaamheidsvisie, nieuwe collectie gordijnen en rails & roedes en het bestelsysteem.

Doel.

Vadain had tot doel om een event te organiseren om hun visie op duurzaamheid en partnerschap te communiceren. Voortkomend uit deze visie is er dan ook een nieuwe duurzame gordijn en rails & roedes collectie ontstaan die ze graag wilden presenteren aan hun partners.

De mogelijkheid om dit live met haar klanten te doen, viel weg door de situatie in 2020 en 2021. Een digitale event organiseren op een spraakmakende manier werd het doel voor de boodschappen die overgebracht moesten worden.

Aanpak.

Onze uitdaging was een moment creëren waarin we de klanten meenamen in de nieuwe visie. Een spraakmakend event om de nieuwe duurzame collectie te presenteren èn een volledig nieuw product te introduceren aan de markt. Een volle agenda dus, waarin de aandacht vooral bij de klant gelegd mocht worden.

De klant over…

”Hoe geef je in twee jaar tijd, in een ander halve meter samenleving met minimale mogelijkheden qua bijeenkomsten je klanten toch de maximaal persoonlijk aanvoelende aandacht? Rudith en Elly en hun team hielpen ons met het uitzetten en uitvoeren van een concept waarin dat meer dan prima gelukt is. In een paar woorden: professioneel en heel persoonlijk aanvoelend, weten wat er moet gebeuren, dat ook doen en tot in de puntjes het juiste gevoel geven. Prettig, prettig prettig. Dit zijn top dames! Voor top prestaties.”

Michiel Mulder, Vadain

Gevolg, het Event Effect.

We organiseerden een online live event vanuit de Hallen Studio’s in Amsterdam. Niet zomaar een event maar een rondgang langs diverse medewerkers die hun deel van het programma verzorgden. Zo werd het een organisatie-brede, persoonlijke en afwisselende happening. De aandacht die vooraf besteed werd aan de klant zorgde voor een goed bezocht event en een prima conversie.